Boka Utställning

Välkommen att boka  Skyltfönstret  eller Utställning på Föreningarnas Hus för att visa något intressant din förening gör, eller för att marknadsföra ett kommande arrangemang. Skyltningen kan pågå från två veckor till max fyra veckor.

Skyltfönstret mot Slottsgatan

Skylta upp tisdag efter klockan tolv, och plocka ner materialet innan klockan tolv tisdagen den vecka skyltningen avslutas.

Vi har också utställningsytor i huset som går att boka. Låter det intressant? Kontakta då husvärdarna på tel: 019-18 52 10 eller mejla info@foreningarnashusorebro.se.

Hur bokar jag?

Vi använder oss av ett system som heter boka.se. För att kunna boka hos oss måste man ha ett konto hos boka.se. Kontot ska vara en riktig mejladress, men ges ett eget lösenord från boka.se (mejlkontot har förstås kvar sitt egna lösenord). Kontots lösenord skickas till den mejladress Du angett som kontonamn. Är Ni flera i föreningen som bokar kan det vara en bra idé att skapa en mejladress specifikt för bokningar, som flera kan använda sig av eftersom bokningsbekräftelser mm kommer till den adressen.

För att skaffa ett konto, gå till boka.se, klicka på Logga in-knappen och välj Skapa konto. Efter att Du har skapat ett konto hos boka.se kan Du logga in på Föreningarnas Hus bokningssystem, där alla rum och ytor vi har för bokning presenters i form av kalendrar.

Till Föreningarnas Hus bokning av  Skyltfönstret

Till Föreningarnas Hus bokning av  Utställningsyta